Vy-navigering

Evenemang vynavigering

Idag

Hedlundakyrkans kör

En blandad kör som medverkar i gudstjänster ungefär en gång i månaden. Övningarna äger rum på måndagar 19.00-20.30 med efterföljande fika. Körens ledare är Margareta Sandberg. Är du intresserad av att vara med, kontakta körledaren 070 23 68 014 eller körens ordförande Siv Eriksson 070 22 56 198.

Bibelsamtal

Vi läser bibeltexter inför kommande söndag i kyrkoåret. Samtalar om vad texterna betyder för oss idag.  Allt ryms i våra samtal. Fika

Hedlundakyrkans kör

Bibelsamtal

Prenumerera på kalendern

Du kan prenumerera på kalendern i ditt kalenderprogram, exempelvis Google Kalender eller Outlook och få uppdateringar automatiskt.

När du blir tillfrågad måste du ange följande URL för att prenumerera på alla händelser:

Kopierad!